David Cage : دنباله ها ،خلاقیت را در بازی سازی از بین میبرد
David Cage خالق بازیهای Beyond: Two Souls و Heavy Rain طرفدار دنبالهها نیست. او این عقیده را دارد که کمبود نو آوری و خلاقیت در بازیهای امروز، باعث آن میشود که گیمرها به دنبال قطعات سخت افزاری و کنسولهای سالانهی جدید باشند.
او میگوید:.......
Cage بر این عقیده است که مردم با جیبشـان میتوانند این چرخه را بشکنند و تا باعث شوند سازندگان بازی تدابیری نوآورانه تر در بازیها و قطعاتشان به خرج دهند. او در اینباره میگوید:
این اولین باری نیست که David Cage کارگردان خلاق صنعت بازیسازی نظرات خود را دربارهی کمبود شدید خلاقیت در بازیها اعلام میکند. سال گذشته او به این صنعت گوشزد کرده بود که بیدار شوند و با چشمان باز به پیرامون بنگرند. به عقیدهی او این صنعت به خاطر نبود خلاقیت به زودی از بین خواهد رفت. او همچنین چندین و چند بار انزجار خود را از بازیهای جنگی اول شخص اعلام کرده و گفته ترجیح میدهد و جنگ و خونریزی در فیلمهایی نظیر Apocalypse تماشا کند تا اینکه خود را در شرایط جنگ احساس کند.
- ۹۱/۱۰/۲۳
- ۳۷۶ نمایش