چیور در Twitter خود گفت: "باز هم نمی توانم درباره این بازی صحبت کنم و حتی نمی توانم به این موضوع
اشاره کنم که کار ساخت آن کنسل شده یا هنوز ادامه دارد. درباره این بازی تنها Bethesda می تواند صحبت کند."
پس از این صحبت ها، یکی از طرفداران اعلام کرده که به نظر او در E3 سال 2011 بازی
بسیار کامل بوده است. چیور نیز در اینباره گفت: "من هم با صحبت های این طرفدار موافق هستم و شاید
در آینده خبرهای خوبی را درباره این بازی بشنویم." او بعداً در صحبت هایی
که با سایت Videogamer انجام داد، گفت که عرضه نکردن این بازی دیوانگی است، اما باز هم Bethesda باید تصمیم بگیرد.
او به طرفداران بازی توصیه کرد که به Bethesda بگویند تا این بازی را عرضه کند و با این کار خود نشان دهند که Prey
هنوز هواداران زیادی دارد. بازیکنان می توانند به روند ساخت بازی سرعت بیشتری ببخشند و با قدرتی که دارند، کاری کنند
تا نظر Bethesda درباره این بازی تغییر کند. شایعات دیگر، حاکی از آن هستند که Bethesda درباره طراحی این بازی با
مشکلاتی روبرو شده و پس از مدتی تمام تمرکز خودش را رو بازی Dishonored گذاشت که استودیوی Arkane آن را ساخته
بود. همچنین Bethesda هنوز می خواهد بازی Prey 2 را به صورت غیر خطی و فانتزی تولید کند که شخصیت اصلی آن
دارای قدرت های زیاد و سلاح های مختلف باشد. شاید این موضوع باعث شده که آ
ن ها بازی Dishonored را راهی بازار کردند و اکنون نمی دانند که با یک بازی دیگر در این سبک باید چه کار کنند.

چیور گفت: "بازی Prey 2 زودتر معرفی شد، اما نمی دانم چرا به Dishonored توجه بیشتری شد
و در حالیکه ما به زمان عرضه Prey 2 نزدیک می شدیم، کار ساخت آن متوقف شد." یکی دیگر
از شایعات منتشر شده درباره این بازی مربوط به عرضه آن برای نسل بعد می شد. بار دیگر
چیور گفت: "کار ساخت یک بازی برای نسل بعد همیشه امکان پذیر است، اما دلیلی ندارد که ما این بازی
را برای نسل بعد عرضه کنیم." در حالیکه Prey 2 هنوز آینده مشخصی ندارد، استودیوی Human Head در حال ساخت چند بازی Free to Play برای
iOS بوده است. یکی از این بازی ها Fort Courage است. همچنین این استودیوی بازیسازی در
حال ساخت یک بازی AAA دیگر است که هنوز اطلاعاتی از آن منتشر نشده است.
Human Head در لیست کاری جدیدی که منتشر کرده، به دنبال افرادی است که بتوانند روی
یک بازی Open-World در سبک سوم-شخص کار کنند. هنوز مشخص نیست که این بازی جدید
چیست، اما آقای بن گیسلر (Ben Geisler) که برنامه نویس ارشد این استودیوی است، به این موضوع
اشاره کرد که این بازی AAA معرفی نشده، می تواند به یک عنوا
ن بسیار موفق تبدیل شود. در ادامه این شایعات و صحبت های پیرامون این بازی، چیور گفت: "Bethesda باید از خواب
زمستانی اش درباره این بازی بیدار شود. من خیلی خوشحال هستم که مردم همچنان درباره Prey 2 سوال می کنند
و دوست دارند که آن را ببینند. استعدادهای زیادی در استودیوی Human Head
وجود دارند که هم تجربه بالایی دارند و هم می توانند بازی های خوبی بسازند.
اگر بازیکنان می خواهند درباره وضعیت ساخت این بازی خبرهای تازه ای بدست
بیاورند، باید به شکل مستقیم از خود Bethesda سوال کنند." ما هم دوست داریم که اطلاعات بیشتری
درباره Prey 2 کسب کنیم و امیدواریم که این بازی زودتر راهی بازار شود.
