وبسایت خبری تحلیل بازی

GR-NewS
وبسایت خبری تحلیل بازی
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
کلمات کلیدی
آخرین نظرات
نویسندگان

مصاحبه با کارگردان DLC ظلم شاه واشنگتن بازی AC III

پنجشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۱، ۱۰:۰۴ ق.ظ

image_297628_thumb_wide620

به بهانه ی انتشار اولین دی ال سی از بازی اساسینز کرید ۳ ، مصاحبه ای با کارگردان آن Marc-Alexis Côté انجام شده است که در ادامه میتوانید آن را ببینید . در این مصاحبه از این گفته شده که چطور کانر میتواند مخفی شود یا چگونه با مادرش در دنیای ماده در ارتباط است و . . .

دی ال سی ظلم شاه واشنگتن در سه قسمت به نام های  The Infamy, The Betrayal, و The Deception عرضه میشود . اولین نسخه آن به نام The Infamy چند روزی ست که عرضه شده است .

داستان به طور خیلی خلاصه از این قرار است که واشنگتن بعد از این که به پادشاهی میرسد ، مردم بیگناه زیادی را میشکد و هیچ کس به غیر از شما نمیتواند او را متوقف کند ...

51250212bf4f1 مصاحبه با کارگردان DLC ظلم شاه واشنگتن بازی AC III

چه شد که تصمیم گرفتید داستان این DLC جدا از داستان بازی باشد ؟

هنگامی که کار بر روی این محتوا را آغاز کردیم ، تمام سعی ما بر پربار شدن آن بود . یک روایت بزرگ از تاریخ که میتواند چیزهای تازه ای را آشکار کند . ما میخواستم یک گیم پلی جدید را پیاده کنیم و این اصلا با داستان بازی اصلی نمیساخت . به همین دلیل داستان بازی اصلی را کنار گذاشتیم و به Ratonhnhaké:ton نیز به عنوان یک اساسین نگاه نکردیم . بکار بردن گیم پلی جدید ، حیاتی ترین مسئله برای ما بود . شما فرض کنید فردی AC III را ، به طور کامل و ۴۰ ساعت بازی کرده باشد . حالا بازی کردن به همان گونه و سپری کردن ۷ ساعت تکراری دیگر در این DLC ملال آور خواهد بود . ما داستان بازی را بسیار زیبا ساخته ایم ، قدرت های جدید ، امکانات جدید به همراه وابستگی به بازی اصلی ، مهم ترین چیزها هستند .

کانر در این DLC چه تفاوت هایی با نسخه اصلی بازی میکند ؟

نمیخواهم داستان را بیش از این لو دهم ، اما شما فردی هستید که باید در بازی معماهای زیادی را حل کنید ، برای مثال چرا مادر شما زنده است و اینجا چه کار میکند ؟ به نظر من فهمیدن آن در طول داستان بازی بسیار جذاب تر از گفتن من است !

شما باید بفهمید که چرا کانر بازی اصلی ، دیگر Ratonhnhaké:ton است و یک اساسین نیست و . . . این نیز یکی از نکاتی است که در طول ۳ دی ال سی ، به طور کامل به آن جواب داده میشود .

 مصاحبه با کارگردان DLC ظلم شاه واشنگتن بازی AC III

پس خودش هم میداند که در یک دنیای دیگر است ؟؟

بله ! او کاملا از این مسئله آگاه است و میداند که بعضی چیزها درست و بعضی نادرست هستند . به هر حال او به واقعیت وابسته است ، حالا اگر بخواهد ، میتواند از آن فرار کند !

سری بازی Assassin’s Creed همیشه از عناصری غیر طبیعی بهره گرفته اند ، اما نه تا این حد !(نامرئی شدن کانر) به نوعی کار شما سنت شکنی بوده است ، در مورد آن کمی توضیح دهید .

به نظر من تنها چیز خاص و عجیب در این سری ، سیب عدن بوده است که در سکانس های پایانی هر نسخه ، توانایی ها و اطلاعاتی از آن بدست می آورید . در واقع توجیه نیروی آن سیب ، چیزی فراتر از علم مادی انسان هاست . دقیقا این موضوع برای کانر در این دی ال سی نیز صدق میکند . ما نمیتوانیم با استفاده از قوانین علمی الآن ، نامرئی شدن کانر با استفاده از قدرت گرگ ها را توجیه کنیم .

 مصاحبه با کارگردان DLC ظلم شاه واشنگتن بازی AC III

هنگامی که کانر این قدرت را داشته باشد ، به یک نوع سفر روحی میرود ، این حالت چگونه است ؟

ما در این مورد ، کمی هم از Animus کمک گرفتیم و کمی هم از عقاید بومیان آمریکا ! آنها نگاه ویژه ای به آسمان و رنگ سفید و توانایی های حیوانات داشتند . این کار را برای ما راحت کرد تا بتوانیم این توانایی خارق العاده را به کانر بیفزاییم .

جرج واشنگتن در این DLC به عنوان یک تبهکار شناخته شده است ، با وجود این که در نسخه اصلی ، یکی از رهبران بزرگ انقلاب بوده است ، شما چه تغییراتی در تاریخ واقعی داده اید ؟

بعضی دست کاریها را در جنگ های او با بومیان انجام دادیم و پیاز داغ آن را زیاد کردیم . اما شما واشنگتنی که در بازی میبینید ، با واشنگتن واقعیت ، خیلی تفاوت دارد . در داستان بازی ، واشنگتن تحت تاثیر قدرت سیب عدن قرار گرفته و خود را باخته است . در حالی که در واقعیت ، اصلا همچنین چیزهایی وجود ندارد . پس کسی که تا بحال واشنگتن را نمیشناخته است ، نباید از فقط از روی یک بازی در مورد او قضاوت کند !

 مصاحبه با کارگردان DLC ظلم شاه واشنگتن بازی AC III

این DLC مانند یک نمایش تلویزیونی ساختاربندی شده بود ، چرا اینگونه و اپیزودیک ؟

مدل اپیزودیک ، یکی از مدلهایی بود که ما واقعا آن را دوست داشتیم . چند شرکت دیگر را دیدیم که به آن فرک میکنند و ما آن را بر روی AC III اعمال کردیم . از بسیاری از جهات ، این گونه ساختار بهتر است ، برای کسی که اولین بار است دارد AC بازی میکند ، آنها جذاب بوده و برای همه میتواند داستان بازی را شفاف تر کند . ما وقت زیادی را سر این گونه ساختار صرف کردیم ، بعضی وقت ها کاملا ارتباط خود را با دنیای بیرون قطع میکردیم تا تمرکزمان بهم نخورد ، چند شبانه روز نمیخوابیدیم ولی وقتی رضایت مردم را دیدیم ، شگفت زده شدیم . البته هنوز چیزهای زیادی برای دیدن و شگفت زده شدن وجود دارد ، اما همین برای ما کافی ست .

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۱/۱۲/۰۳
  • ۶۳۶ نمایش
  • امین اصغرزاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی