وبسایت خبری تحلیل بازی

GR-NewS
وبسایت خبری تحلیل بازی
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
کلمات کلیدی
آخرین نظرات
نویسندگان


یکی از بخش هایی که امروزه برای بازیبازان ( و ماد سازان ) باعث تفریح و لذت بردن بیشتر از بازی شده بخش ماد سازی برای یک بازی مورد علاقه بازیباز است . در این زمینه بازی هایی همچون وارکرافت ، کریسیس ، اسکاریم و سیل عظیم بازی های دیگر این بخش را برای بازیبازان علاقه مند فراهم کرده و نه تنها ایده های جالب بازیبازان به تصویر کشیده می شود بلکه گهگاهی سازنده این ماد ها پولی هم به جیب می زند . در ادامه ما به یکی از ماد های جالب بازی اسکاریم که به تازگی رونمایی شده اشاره می کنیم ، پس با ما همراه باشید .

اسکایریم بعد از عرضه بازیبازان زیادی را برای خود دست و پا کرد که یا خاطرات نسخه های قبلی سری Elder Scrolls  را در سر داشتند و یا عاشق بازی های هم سبک بودند . از این حرف ها بگذریم سازندگان این بازی چند روز بعد از عرضه رسمی بازی ، پچی را ارائه کردند که قابلیت تغییر در بازی و ماد سازی را به بازیبازان می داد .

بعد از عرضه بازی و همچنین دست و پنجه نرم کردن کاربران با بخش ماد سازی این بازی ، امسال شاهد عرضه ماد های جالبی برای این بازی بودیم که یکی از آن ها ماد Teenage Mutant Ninja Turtles Strike of The Foot ( یا همان لاک پشت های نینجای خودمان ) است .

در این ماد شما در نقش یکی از چها لاکپشت نینجا قرار می گیرید و به ماجراجویی در دنیای بزرگ اسکایریم می پردازید . همچنین در ماد لاکپشت های نینجا ، یاران شما یعنی سه لاکپشت دیگر هم می توانند شما را همراهی کنند ( اگر خودتان تمایل دارید ) و با هم همانند انیمه این قهرمانان به دل مبارزان دیگر بروید و همه را قلع و قمع کنید .

همچنین به غیر طراحی جالب چهره شخصیت ها و چشم بند های رنگارنگ آنان، اسلحه های این خزنده ها هم به طور کامل و همانند نسخه ی اصلی در ماد پیاده شده است . هرچند استفاده از ماد ها طرفدار کمی در کشور ما دارد ولی دسته ی کوچکی هم هستند که از این سازه های دستی استفاده می کنند و می توان با اطمینان گفت که این ماد تمامی نکات لازم برای بهترین بودن را دارد ، پس برای لذت بردن از آن حتما آن را تهیه کنید .

مطمئنا بعد از گذشت چند سال ، حال اکثر ماد سازان با طریقه ساختن ماد های جالب برای این بازی ، آشنا شدند و در آینده شاهد ماد های جالب تر برای این عنوان خواهیم بود . همچنین به امید خدا مادسازان کشور ما هم همانند سازندگان ماد Wartime به بهترین ها دست یابند و نه تنها خودشان با آسانسور ، پله های برج ترقی را طی کنند ، بلکه باعث سرافرازی نام ایران شوند .

شما برای دانلود و همچنین مشاهده اطلاعات بیشتر این ماد می توانید به لینک زیر مراجعه کنید .

هجوم لاکپشت های نینجا به اسکایریم | معرفی ماد جالب TMNT برای بازی Skyrim

35105 1 1366592480 هجوم لاکپشت های نینجا به اسکایریم | معرفی ماد جالب TMNT برای بازی Skyrim35105 1 1366589061 هجوم لاکپشت های نینجا به اسکایریم | معرفی ماد جالب TMNT برای بازی Skyrim35105 1 1366589156 هجوم لاکپشت های نینجا به اسکایریم | معرفی ماد جالب TMNT برای بازی Skyrim35105 3 1366592480 هجوم لاکپشت های نینجا به اسکایریم | معرفی ماد جالب TMNT برای بازی Skyrim35105 4 1366592481 هجوم لاکپشت های نینجا به اسکایریم | معرفی ماد جالب TMNT برای بازی Skyrim35105 2 1366592480 هجوم لاکپشت های نینجا به اسکایریم | معرفی ماد جالب TMNT برای بازی Skyrim35105 1 1366592375 هجوم لاکپشت های نینجا به اسکایریم | معرفی ماد جالب TMNT برای بازی Skyrim

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۲/۰۲/۰۹
  • ۴۰۰۱ نمایش
  • امین اصغرزاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی