وبسایت خبری تحلیل بازی

GR-NewS
وبسایت خبری تحلیل بازی
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
کلمات کلیدی
آخرین نظرات
نویسندگان

ojrxzdlagqakgvwkledr

این روز ها شایعات زیادی پیرامون نسخه ی بعدی فرنچایز محبوب و دوست داشتنی Assassin’s Creed منتشر می شود و  هر شخصی نظر خود را دارد; از فرانسه و روسیه بگیرید تا خود مصر. حال خبری، بهتر بگوییم تصاویری که به تازگی منتشر شده است شایعات قبلی را در مورد به وقوع پیوستن داستان نسخه ی بعدی در کشور فرانسه، مهر تایید می زند. با ما همراه باشید.

با استناد به عکس ها و اطلاعاتی که توسط سایت kotaku به انتشار رسیده است، وقایع نسخه ی  Assassin’s Creed Unity-نام نسخه ی بعدی- در فرانسه، قرن ۱۸ همزمان با انقلاب مردمان این کشور رخ خواهد داد. حتی سایت Kotaku اذعان داشته است شخصیت اصلی این عنوان Arno نام دارد و این نسخه، تنها نسخه ای خواهد بود که در پاییز سال جاری انتشار خواهد یافت.

Assassin’s Creed Unityقرار است برای کنسول های نسل هشتمی به انتشار برسد. این در حالی است که طبق گفته های سایت مذکور نسخه ی دیگری برای Xbox 360 و PS3 در نظر گرفته شده است.همچنین بر اساس بیانات Kotaku این دونسخه برای پلتفرم PC به انتشار خواهد رسید و نسخه ی Wii U نیز در کار نخواهد بود.
در ادامه میتوانید تصاویر لیک شده از Assassin’s Creed Unity را مشاهده بفرمای

asscreedunity 600x295 تصویری از نسخه ی بعدی Assassins Creed لیک شد| آیا فرانسه مکان بعدی این فرنچایز می باشد؟(پست بروز شد) w85dltilitcpzetoeqvh تصویری از نسخه ی بعدی Assassins Creed لیک شد| آیا فرانسه مکان بعدی این فرنچایز می باشد؟(پست بروز شد)dcbc08cqhxtspmtpiiag تصویری از نسخه ی بعدی Assassins Creed لیک شد| آیا فرانسه مکان بعدی این فرنچایز می باشد؟(پست بروز شد)xcruoevhlkasv5krr0sz تصویری از نسخه ی بعدی Assassins Creed لیک شد| آیا فرانسه مکان بعدی این فرنچایز می باشد؟(پست بروز شد)ejqhpkhsm7oa7dy5e2fq تصویری از نسخه ی بعدی Assassins Creed لیک شد| آیا فرانسه مکان بعدی این فرنچایز می باشد؟(پست بروز شد)

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۳/۰۱/۰۱
  • ۷۶۰ نمایش
  • امین اصغرزاده

Assassins creed III

Assassins creed II

نظرات (۱)

عید امسال ، پر از بوی گل یاس شده ست

و پر از خاطره گندم و دستاس شده ست


همه دشت، گواه‌اند که با بوی بهار

عطر یک خانه آتش‌زده، احساس شده ست


بی بی سلام، فصل عزایت شروع شده ست

چینش سفره امسال تفاوت دارد

سین هر سفره ، سلامی است که بر یاس شده ست

روضه چادر خاکی همه جا پیچیده

سیب‌ها طعم خوش اخلاص شده ست

جان گل‌های جهان ، پیش‌کش یاسی که

زخمی سیلی باد و ستم داس شده ست

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی