وبسایت خبری تحلیل بازی

GR-NewS
وبسایت خبری تحلیل بازی
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
کلمات کلیدی
آخرین نظرات
نویسندگان

رفع مشکلات Splinter Cell Blacklist+کرک و آپدیتها

يكشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۲، ۰۲:۰۷ ب.ظ

Splinter Cell Blacklist نیز منتشر شد و توسط چندین گروه مختلف کرک شده است . همچنین اولین آپدیت بازی هم منتشر شده است.


قبل از هر کاری نگاهی به سیستم مورد نیاز و پیشنهادی بازی بیندازیم

OS:Windows® XP (SP3) / Windows Vista® (SP2) / Windows® ۷ (SP1) / Windows® ۸
Processor:2.53 GHz Intel® Core™۲ Duo E6400 or 2.80 GHz AMD Athlon™ ۶۴ X2 5600+ or better
Memory:2 GB RAM
Graphics:512 MB DirectX® ۱۰–compliant with Shader Model 4.0 or higher
DirectX®:۹
Hard Drive:25 GB HD space
Sound:DirectX 10–compliant DirectX 9.0c–compliant
Additional:Peripherals Supported: Windows-compatible keyboard, mouse, headset, optional controller (Xbox 360 Controller for Windows recommended)

برای اجرای این بازی نیاز به یک ویندوز XP سرویس پک ۳  به بالا و کارت گرافیکی که DX10 و Shader model 4.0 را پشتی بانی کند نیاز دارید .

خب چندین کرک منتشر شده است که ما همه آنها را تست کردیم و طبق تحقیقاتمان کرک ریلودد و ۳DM از همه سالم تره بوده و بعضی ها با آنها بازی را به آخر رسانده اند . البته تمام کرکها معتبر منتشر شده نیاز به آپدیت ۱ بازی دارد و این آپدیت نیز متاسفانه بیش از حد سنگین است . البته این آپدیت Day one بوده و باید هم در نسخه های دانلودی شما و هم در نسخه های خریداری شده موجود باشد زیرا آنها نیز کرکی ندارند که بتواند بازی را بدون این آپدیت اجرا کند .

ویرایش ۱ :در بعضی موارد کرک ریلودد دانلود شده از بعضی از سایتها ویروس داشته است ! این واقعا عجیب است زیرا ما چندین بار و توسط چند نفر روی چند کامپیوتر و توسط چند مدل آنتی ویروس کرک زیرا را اسکن کرده ایم و ویروسی نبوده است ! به هر حال برای رفع شدن شکها و دو دلی ها  جدید ترین کرک ۳DM که کاملا سالم بوده و خیلی ها با آن بازی را به اتمام رسانده اند هم اضافه شد !” لیک پرسرعتتر به زودی اضافه خواهد شد.

دانلود کرک گروه Reloaded با حجم ۲۴MB

لینک ۱   لینک ۲

دانودل کرک ۳DM با حجم ۲۱ مگابایت

دانلود 

نکته : هنگام نصب ، آپدیت و کرک کردن بازی آنتی ویروس خود به طور کامل و صحیح غیرفعال کنید ( در غیر این صورت با مشکل مواجه خواهید شد )  ! درهنگام اجرای بازی به هیچ عنوان نباید به اینترنت وصل باشید ( در غیر این صورت بازی اجرا نخواهد شد ) . بازی رو در fire wall ویندوز بلاک کنید . برای آموزش این کار اینجا کلیک کنید ! 

آپدیت ۱٫۰٫۱ هم منتشر شده است .

حجم ۱٫۷ گیگا بایت 

تغییرات ایجاد شده

لیست تغییرات آپدیت ۱٫۰٫۱

دانلود 

نکته:  بعد از نصب کامل آپدیت ، کرک ریلودد بازی دانلود و نصب کنید ! 

نکته ۲ : اگر بازی شما ست آپ اصلی نیست پس این آپدیت برای شما نصب نخواهد شد ! برای رفع این مشکل فایل ریجستری زیر را دانلود و نصب کنید آنگاه آپدیت قابل نصب خواهد بود .

دانلود

در صورتی که بازی برای شما با مکث اجرا میشود و افت فریم دارد ، آخرین آپدیت درایور کارت گرافیک تون رو دانلود و نصب کنید .

برای دانلود آپدیت درایور کارت گرافیک کلیک کنید . ! 

برای آنلاک شدن تمام DLC ها و دیگر محتویات نسخه  Deluxe edition فایل زیر را دانلود و در محل سیو شدن بازی کپی کنید .

دانلود 

مشکلاتی که راه حلشان پیدا شده است :

در صورتی که بازی را به DX 11 سویچ میکنید و بازهم بعد از restart به DX9 بازگشته است . راه حل زیر :

بازی را از طریق Blacklist_DX11_game.exe که در پوشه System در مسیر نصب بازی وجود دارد اجرا کنید .

در صورتی رنگی رنگی شدن زمین و آسمان و دیگر آبجکتهای بازی  راه حل زیر :

باید بازی را از DX11 را به DX 9 برگردانید .

برای دانلود سیو کامل این بازی ، اینجا کلیک کنید !

 

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۲/۰۶/۱۰
  • ۱۳۲۵۶ نمایش
  • امین اصغرزاده

نظرات (۷)

""سلام من این بازیو چند وقت پیش خریده بودم و نصبش کردم و تمامش هم کردم.
الآن ویندوزمو عوض کردم ولی می خوام نصب کن قبلش شروع بع ریختم اطلاعات در کامپیوتر خط سیز رنگ یه ذره میره جلو بعد بالاش نوشته updating component registration من هر بازی ای که توی جعبه هستش و بالاش نوشته Game for windows رو می خوام نصب کنم همشون این پیامو میده چی کار کنم؟؟؟ """



مشکل خاصی نیست، فقط این مرحله کمی در سیستم شما زمان میبره
شما باید بین 5 تا 10 دقیقه منتظر بمونید تا از این مرحله رد بشه

سلام لینک دانلود رجیستری رفع مشکل آپدیت اول کار نمی کنه
Updating component registration چیه و چرا تا وسط یهو میره و میمونه.خوشهال میشم جواب بدید.
سلام من این بازیو چند وقت پیش خریده بودم و نصبش کردم و تمامش هم کردم.
الآن ویندوزمو عوض کردم ولی می خوام نصب کن قبلش شروع بع ریختم اطلاعات در کامپیوتر خط سیز رنگ یه ذره میره جلو بعد بالاش نوشته updating component registration من هر بازی ای که توی جعبه هستش و بالاش نوشته Game for windows رو می خوام نصب کنم همشون این پیامو میده چی کار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام من سیو نمیشه.
سلام من لب تاب دارم که سیستمش اینه :Intel core i7-4700HQ CPU-2.40GHz/8.00 GB RAM/64BIT/850NVIDIA/ GEFORCE/Windows 8.1
این بازیو نصب کردم (البته بازی کرک شده بود)مرحله اولشو میرم همچی عالی گرافیک فوق العاده ولی وقتی داره فیلم ها برا مرحله
بعدش رو نشون میده میندازه بیرون و اروره THE PROGRAM HAS BEEN STOPED و آخرشم باید close program بزنم
من بازی battelfield 4 و assassin creed black flag روش بازی میکنم هیچ مشکلی نداره
در ضمن من آپدیت کارت گرافیکو دان کردم و ریختمش ولی بازم حل نشد
لطفا کمکم کنید خیلی رو اعصاب
ممنون
پاسخ:
با سلام شما کرک ها رو امتحان کردید؟؟احتمالا مشکل از کرک شماست.
داداش بازی من سیو نمیشه چیکار کنم
پاسخ:
کرکت را عوض کن.اگر نشد آپدیت کن.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی