وبسایت خبری تحلیل بازی

GR-NewS
وبسایت خبری تحلیل بازی
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
کلمات کلیدی
آخرین نظرات
نویسندگان

۲ مطلب در فروردين ۱۳۹۳ ثبت شده است

ac5-2

ساعاتی پیش بود که اولین تصاویر از نسخه ی بعدی سری Assassin’s Creed منتشر شد و همانطور که شایعه شده بود بازی در قرن ۱۸ و در پاریس جریان خواهد داشت. حال به تازگی یکی از کاربران سایت NeoGaf اطلاعات جدید از این عنوان که Unity نام دارد منتشر کرده است که نشان می دهد بازی علاوه بر پاریس در لندن نیز جریان خواهد داشت.

  • امین اصغرزاده

ojrxzdlagqakgvwkledr

این روز ها شایعات زیادی پیرامون نسخه ی بعدی فرنچایز محبوب و دوست داشتنی Assassin’s Creed منتشر می شود و  هر شخصی نظر خود را دارد; از فرانسه و روسیه بگیرید تا خود مصر. حال خبری، بهتر بگوییم تصاویری که به تازگی منتشر شده است شایعات قبلی را در مورد به وقوع پیوستن داستان نسخه ی بعدی در کشور فرانسه، مهر تایید می زند. با ما همراه باشید.

با استناد به عکس ها و اطلاعاتی که توسط سایت kotaku به انتشار رسیده است، وقایع نسخه ی  Assassin’s Creed Unity-نام نسخه ی بعدی- در فرانسه، قرن ۱۸ همزمان با انقلاب مردمان این کشور رخ خواهد داد. حتی سایت Kotaku اذعان داشته است شخصیت اصلی این عنوان Arno نام دارد و این نسخه، تنها نسخه ای خواهد بود که در پاییز سال جاری انتشار خواهد یافت.

  • امین اصغرزاده