وبسایت خبری تحلیل بازی

GR-NewS
وبسایت خبری تحلیل بازی
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
کلمات کلیدی
آخرین نظرات
نویسندگان

Take-Two از حضوری پر رنگ در E3 امسال خبر می دهد

پنجشنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۴، ۰۸:۳۴ ب.ظ

Take-Two از حضوری پر رنگ در E3 امسال خبر می دهد

آیا راکستار قصد معرفی چیزی جدید را دارد؟ باید تا E3 صبر کنیم وببینیم.

با ما همراه باشید

Take-Two که به عنوان شرکت مادر برای ۲K و راکستار شناخته می شود برنامه هایی برای E3 سال جاری میلادی دارد. هرچند این شرکت ناشر مانند یوبی سافت یا الکترونیک آرتز برنامه مخصوص خود را میزبانی نمی کند اما حضورشان در E3 2016 قطعا چیزی است که باید پیگیر آن باشیم.

آقای استراوس زلنیک به عنوان مدیرعامل Take-Two در گفتگو با MCV گفته اند که “ما به شیوه ای بزرگ در آنجا حاضر خواهیم بود” اما توضیحات اضافه و دقیق تری ارائه نشده است.

در رابطه با پروژه های فعلی Take-Two می توان به ساخته استودیو Gearbox یعنی Battleborn اشاره کرد که در ماه مه عرضه خواهد شد. از طرفی هم Mafia 3 را داریم که می تواند یکی از عناوین بزرگ E3 2016 باشد اما فعلا تاریخ انتشار دقیقی ندارد.

خارج از بازی های قدیمی تر همچون سری بازی های WWE و NBA دیگر پیش بینی عناوین دیگری را نمی شود کرد مگر اینکه یک IP جدید را معرفی کنند.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۴/۱۲/۰۶
  • ۶۲۲ نمایش
  • امین اصغرزاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی