وبسایت خبری تحلیل بازی

GR-NewS
وبسایت خبری تحلیل بازی
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
کلمات کلیدی
آخرین نظرات
نویسندگان

۱۲ مطلب در مهر ۱۳۹۲ ثبت شده است

 
یکی از مورد انتظارترین عناین امسال یعنی Battlefield 4 می باشد که تا چند روز دیگر نیز این عنوان منتشر خواهد شد.اما آینده ی این فرنچایز چه می شود؟آیا Battlefield 5 ای در کار خواهد بود؟اگر نسخه ی بعدی ای در کار باشد به چه شکلی خواهد بود؟

به تازگی آقای Patrick Bach تهیه کننده ی عنوان Battlefield 4 در مصاحبه ی اخیر خود با روزنامه ی بسیار معتبر Ney York Times سرنخ هایی را از نسخه ی بعدی این سری داده اند.در این مصاحبه از ایشان پرسیده شد که Battlefield 5 دارای چه خصوصیاتی می باشد؟آیا این عنوان بزرگتر از Battlefield 4 خواهد بود؟ایشان اینگونه پاسخ داده اند:

  • امین اصغرزاده


همانطور که دقایقی قبل مشاهده کردید نسخه جدید از سری Assassins Creed با نام Assassin’s Creed 4: Black Flag توانست اولین نمره از اولین نقد خود را با موفقیت پشت سر بگذارد و نسخه ی Ps3 و Ps4 این بازی توانستند نمره ی ۱۸ از ۲۰ را از سوی مجله ی Juex Video Magazine  دریافت کنند.همانطور که در قبل نیز اشاره شد مخفی کاری خالص به این نسخه بازگشته است تا جایی که گفته شده تمامی ماموریت های فرعی و اصلی را می توانید به صورت مخفی کاری به پیش ببرید!حال بیوگرافی تصویری ای از راه های مختلف مخفی کاری در بازی منتشر شده که نشان می دهد تیم سازنده حساب ویژه ای را روی اصول اصلی این بازی یعنی مخفی کاری باز کرده است.شما می توانید این تصاویر را که به گونه های مختلف مخفی کاری در بازی اشاره کرده است را در قسمت پایین مشاهده نمایید.
  • امین اصغرزاده
 
بلاخره پس از دو خبر ناراحت کننده از سوی یوبیسافت یک خبر خوب نیز برای طرفدارن Assassins Creed4:Black Flag از سوی یوبیسافت منتشر شد.این کمپانی فرانسوی با انتشار کردن تریلری از این عنوان اعلام کرد که این بازی سه روز زودتر از تاریخ انتشار رسمیش یعنی ۲۹ اکتبر منتشر خواهد شد.
  • امین اصغرزاده

Battlefield 4

۲۰
مهر
  • امین اصغرزاده

20130930_battlefield_4_bf

این سوال ممکن است برای طیف کثیری از بازیکنندگان و گیمرهایی که به کامپیوترهای مجهز و پرقدرت دسترسی ندارند،پیش آید که آیا تقاوت های حالت های گرافیکی متنوع در عنوان Battlefield 4 بسیار بایکدیگر تقاوت دارند یا خیر،که درواقع به تازگی با انتشار تصویری از چهارحالت گرافیکی نسخه ی بتای عنوان شوتر نظامی Battlefiled 4 بر روی درجات Low,Medium,High,Ultra Setting میتوان پاسخگوی این سوال بود،شما در ادامه میتوانید این تصویر موردنظر را با جزئیاتی بالا مشاهده بفرمایید:

  • امین اصغرزاده

GTA-Online-600x300-600x300

قطعا طرفداران بازی GTA V برای تجربه بخش مولتی پلیر یا همان آنلاین این بازی ثانیه شماری میکردند که بالاخره شرکت بزرگ و مشهور Rockstar سرور های این بخش از بازی را راه اندازی کرد اما مشکلات زیادی که بسیاری از گیمران با آن مواجه شده اند بسیار فراوان و دیوانه کننده است.در ادامه میتوانید جزییات تکمیلی را مطالعه کنید.

  • امین اصغرزاده

GTA-V-Review

سرانجام انتظار چندین ساله طرفداران به پایان رسید و نام Grand Theft Auto V وارد لیست اچیومنت ها و تروفی های کنسولمان شد. به همین علت دیگر نمی خواهیم سر شما را با توضیحات بیشتر و از این جور حرف ها که آخرین قسمت این سری کی منتشر شده و چه عملکردی داشته ( به دلیل این که دیگر همه شما با GTA آشنا دارید) درد بیاوریم و یکراست سراغ نقد این عنوان جهان آزاد می رویم. راک استار در طول یکی دو سال گذشته، قول ها و ادعاهای زیادی در مورد بازی خود داشته و حال باید دید سرانجام این همه امید راک استار به کجا رسیده است.

  • امین اصغرزاده

tom_clancys_splinter_cell_blacklist_jpeg-1920x1200

DLC یا محتوای قابل دانلودی برای بازی Splinter Cell: Blacklist منتشر شده است. این DLC برای PlayStation 3, PC ,Wii U و Xbox 360 در دسترس است. در ادامه می توانید از جزئیات و محتوای این DLC با خبر شوید.

این DLC که نامش Homeland می باشد را می توان تنها به قیمت ۷$ خریداری نمود. در زیر می توانید محتویات این DLC را مشاهده نمایید:

  • امین اصغرزاده

380_gta5_pc

به تازگی سیستم مورد نیاز نسخه PC بازی GTA V‌ برای PC لو رفته است گرچه این سیستم مورد نیاز هنوز به صورت رسمی نشده است ولی دیدن آن جای تعجب زیرا که مشخصات سیستمی متفاوت‌تری نسبت به سایر بازی‌ها دارد.

  • امین اصغرزاده

GTA-V-Screen-Gamefa (182)

به نظر می رسد مشکلات اجرای عنوان محبوب GTA V در کنسول های Xbox360 تمامی ندارد.به تازگی کاربران بسیاری در سایت های معتبر گزارش هایی نوشته اند و اعلام کرده اند که این عنوان در کنسول های قدیمی Xbox360 دارای مشکلات بسیار زیادی می باشد و آنها نمی توانند به درستی بازی را اجرا کنند.در ادامه ی مطلب باما همراه باشید تا جزئیات را به اطلاعتان برسانیم.

  • امین اصغرزاده