وبسایت خبری تحلیل بازی

GR-NewS
وبسایت خبری تحلیل بازی
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
کلمات کلیدی
آخرین نظرات
نویسندگان

۳۷ مطلب در شهریور ۱۳۹۲ ثبت شده است

GTA-V-Screen-Gamefa (174)

در شرایطی که تا دو یا سه روز پیش، بیش از ۳۵۰ هزار امضا برای انتشار GTA V بر روی pc جمع آوری شده بود، ولی به نظر می رسد که با انتشار GTA V و همچنین نمرات فوق العاده ای که این بازی با میانگبن متای ۹۸ گرفته، گیمرهای pc بیش از بیش مشتاق این عنوان شده اند و حال این تقاضاها به ۴۰۰ هزار امضا رسیده است.

  • امین اصغرزاده

actual_1379342910

بدون هیچ تردیدی GTA V بزرگترین بازی این نسل و شاید بزرگترین بازی کامپیوتری تاریخ تا به امروز است که توانسته با میانگین امتیاز ۹۸ رکوردی دست نیافتنی را بدست آورد. کمپانی بزرگ راک استار در آخرین روز انتظار طرفداران بی شمار خود تصاویر جدیدی از این شاهکار نسل هفتم بازی های کامپیوتری منتشر کرده است که در ادامه می توانید مشاهده کنید.

GTA V  توانسته مرز بین واقعیت و تخیل را در بازی های کامپیوتری از بین ببرد و می توان از آن به عنوان بزرگترین جامعه شبیه سازی شده توسط کامپیوتر نام برد.

  • امین اصغرزاده

20130904_gta_v_grand_theft_auto_5-280x80

مورد انتظار ترین بازی سال (بخوانید مورد انتظار ترین بازی نسل)، چند روز دیگه عرضه می شه. خوشبختانه خبری از leak شدن هم نیست. ولی گویا شخصی به بازی دسترسی پیدا کرده و داره گیم پلی این بازی رو از طریق چند تا ویدئو، به اشتراک می ذاره.

  • امین اصغرزاده

GTA-V-Screen-Gamefa (167)

در شرایطی که طیف وسیعی از گیمر های pc در سرتاسر جهان مصرانه خواستار انتشار مورد انتظارترین بازی سال ۲۰۱۳ یعنی GTA V برای این پلتفرم هستند و امضاهای زیادی در این مورد جمع آوری شده، ولی به نظر می رسد که سایت Change Org خلاف جهت آب شنا می کند و در یک درخواست عجیب و غریب که خواهان جمع آوری امضا می باشد، از Rockstar Games خواسته است که GTA V را هرگز برای pc منتشر نکند.

  • امین اصغرزاده

GTA-V-Screen-Gamefa (116)

مطمئنا شما نیز دوست دارید نقشه ی یکی از بزرگترین بازی ها در  طول تاریخ را مشاهده نمایید.اما این بزرگترین بازی تاریخ چه می تواند باشد؟مطمئنا و بدون شک GTA V.به تازگی در فروم رسمی GTA V نقشه ی رسمی بازی منتشر شده که بدون شک می توان گفت با یکی از بزرگترین نقشه های موجود در طول بازی های رایانه ای طرف هستیم.

  • امین اصغرزاده

close_1920x1080-670x376

مطمئنا شما نیز تا به امروز از نمایش های Battlefield4 و گرافیک آن خیره شده اید.اما آیا دوست دارید بدانید به چه سیستمی نیاز دارید تا این عنوان را بتوانید بر روی بالاترین سطح گرافیک تجربه کنید؟میتوانید جواب سوال خود را در ادامه ی مطلب مشاهده نمایید.

  • امین اصغرزاده

0232-1024x576-600x300

۱۸ تصویر جدید از بازی GTA V منتشر شد و  راک استار قسمت های دیگری از ابر شهر بسیار زیبای لوس سانتوس را به نمایش گذاشت. برای دیدن تصاویر به ادامه مراجعه کنید.

  • امین اصغرزاده

مسلماً مهمترین اخباری که در یکی-دو سال اخیر، دنیای بازی های کامپیوتری را تسخیر کرده، معرفی و انتشار نسل هشتم بوده که بدان وسیله، شاهد افزایش سطح بصری بازی ها خواهیم بودو از این رو، کاربران PC باید به دنبال ارتقاء کارت گرافیک خود باشند تا از این نسل عقب نیفتند و بتوانند این بازی ها را با کیفیت عالی تجربه کنند. در این بین، NVIDIA از رقیب خود AMD که این روزها درگیر ساخت سخت افزار مربوط به PS4 و Xbox One است، جلو افتاده و به تازگی با معرفی 3 کارت گرافیک جدید خود در سری 7xx یعنی GTX 760 ،GTX 770 و GTX 780 بازار را بیشتر در اختیار خود گرفته است. اکنون به معرفی و بررسی اجمالی این 3 کارت، مخصوصاً GTX 760 می پردازیم که با قیمت پایین و مقرون به صرفه، می تواند سهم عمده ای از فروش را به خود اختصاص دهد.

  • امین اصغرزاده

Castlevania Lords of Shadow

۱۷
شهریور
    687-castlevania-lords-of-shadow

    بازی Castlevania شوالیه تاریکی را می توان یک بازی فوق العاده زیبا در سبک خود دانست ، استودیو بازیسازی MercurySteam – Climax Studios  و کمپانی مطرح Konami نام هایی هستند که نمی توان به راحتی از بازی آنها گذشت . Castlevania Lords of Shadow شما را در نقش یک شوالیه شجاع قرار می دهد جایی که شما باید برای نجات دنیای خود از دست شیاطین به جنگ خطرناک و ترسناک ترین موجودات عالم بروید و روح تاریکی را از زمین بیرون کنید . Gabriel Belmont معروف به شوالیه تاریکی تنها کسی است که قادر به انجام این کار است و شما باید او را در بازی هدایت کنید . داستان بازی مربوط به زمانی است که قدرت شیاطین به نهایت خود رسیده است و دیگر امنیت معنی پیدا نمی کند … سبک سوم شخص بازی کاملا مناسب با نوع بازی است و به خوبی بین بازیباز و محیط بازی ارتباط بر قرار می کند . علاوه بر داستانی خوب گیم پلی و گرافیک بازی نیز از نقاط مثبت بازی به شمار می رود و توانسته است نمرات خوبی از منتقدان بگیرد.

  • امین اصغرزاده

Total War: Rome II

۱۷
شهریور
      Carthage_sacredband-600x337

    ب

    ازی استراتژیک و بسیار زیبای Total War: Rome II پر قدرت تر از قبل باز می گردد . میادین نبرد دوباره توسط شما در نوردیده می شوند .در بازی Total War: Rome II نبردی مهیج و بی سابقه در دوران باستان و البته با امکانات مدرن را تجربه خواهید کرد. استودیوی Creative Assembly سازنده سری Total War اکنون ۴ برابر بزرگتر از زمانی است که آن ها بازی Rome: Total War را ساختند. Total War: Rome II در مقایسه با Shogun تغییرات زیادی داشته و در آن میادین نبرد و سربازان بیشتری را کنترل خواهید کرد و البته این بازی برای ایرانی ها جذابیت فوق العاده بالاتری را دارا است چرا که هفتمین حکومت قابل بازی در Rome II پارت می باشد. حکومت پارت با شعار ” پایداری، عدالت، برتری” اولین حکومت مشرق زمین در این بازی است. 

  • امین اصغرزاده